11.12.
2002
Městský úřad v Bohumíně bude mít informační centrum
Od 2. ledna 2003 bude na Městském úřadě v Bohumíně na Masarykově ulici otevřeno v přízemí budovy informační centrum, kde si občané budou moci vyřídit některé záležitosti - například zde budou k dispozici formuláře a žádosti, fungovat bude kopírovací služba, podatelna, dozví se také informace o umístění jednotlivých agend a referentů a dostanou zde i nejrůznější informační materiály.
Postupně rekonstruovaná budova Městského úřadu bude mít bezbariérový přístup - do zvýšeného přízemí a do 1. patra bude jezdit výtah.
"Zejména v prvních týdnech nového roku budou občané nového infocentra využívat, protože kromě majetkového a sociálního odboru se všechny ostatní odbory budou v rámci reformy státní správy a přechodu zaměstnanců Okresního úřadu v Karviné na Městský úřad v Bohumíně přemisťovat," uvedl vedoucí organizačního odboru František Krejzek.
Také nejfrekventovanější agendy se budou nacházet v přízemí - vyřizování občanských průkazů, evidence obyvatel (ohlašovna), redakce městských novin OKO. "Nově si budou moci občané - z Bohumína, ale také z Rychvaldu - na úřadě vyřídit řidičský průkaz či zaevidovat své motorové vozidlo," dodal František Krejzek.
Pouze živnostenský odbor bude vyřizovat svou agendu v budově kontaktního místa na Čáslavské ulici, ostatní odbory se budou nacházet v budově městského úřadu.
Hana Porebská
tisková mluvčí